Waar kan ik terecht met een beschadigd of defect artikel?

  • Heb je het artikel gekocht in een Dreamland-winkel?
    Breng het defecte artikel samen met het garantieticket en je kasticket terug naar de winkel waar je het gekocht hebt. Een van onze medewerkers helpt je graag verder.

  • Heb je het artikel gereserveerd in de webshop en afgehaald in een Colruyt-, OKay- of DreamLand-winkel?
    Breng het defecte artikel samen met het garantieticket en je kasticket naar je dichtstbijzijnde Colruyt-winkel. Een van onze medewerkers helpt je graag verder.

  • Heb je het artikel besteld via de webshop en daarna thuis laten leveren?
    Bel onze klantendienst op 02 363 56 56 en geef het reservatienummer door dat op je garantieticket staat. Je vindt het in de verpakking.

Voor kleine artikelen (minder dan 30 kg of kleiner dan 1,5 m) volg je deze stappen.

Voor grote artikelen (meer dan 30 kg of groter dan 1,5 m) vertellen onze medewerkers van de klantendienst je welke stappen je moet volgen.