Hoe kan ik een artikel retourneren?

Niet helemaal tevreden met je aankoop? Je beschikt dan over 14 kalenderdagen, te rekenen vanaf de dag volgend op de levering van je pakket, om het te beoordelen en eventueel af te zien van je aankoop.

Kleine artikelen retourneren (minder dan 30 kg of kleiner dan 1,5 m – verstuurd door bpost)

  • STAP 1
    Bel onze klantendienst op 02 363 56 56.
    Onze medewerker vraagt je klantgegevens, je adres en de reden waarom je het artikel retourneert

  • STAP 2
    Daarna stuurt de klantendienst je een e-mail met een retourdocument dat je kan afprinten.

  • STAP 3
    Stop het artikel in zijn originele verpakking en kleef er het retourdocument op.

  • STAP 4
    Geef de retourzending af bij een PostPunt.

  • STAP 5
    Wij vergoeden je na ontvangst en controle van het artikel.
    We vergoeden ook de verzendkosten die je betaalde, maar brengen de retourkosten (€ 2,95 voor een klein artikel) in rekening. Ze worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.
    • Als je met Visa betaalde, vind je het terugbetaalde bedrag op je volgende maandafrekening.
    • Als je via overschrijving betaalde, storten wij het bedrag binnen de 2 weken terug.

Bij problemen neemt onze klantendienst contact met je op.

Grote artikelen retourneren (meer dan 30 kg of groter dan 1,5 m – met de vrachtwagen)

Bel onze klantendienst op 02 363 56 56. Onze medewerkers vertellen je welke stappen je moet volgen om je artikel te retourneren. Wij vergoeden je na ontvangst en controle van het artikel.
Als je je volledige bestelling retourneert, dan vergoeden we ook de verzendkosten die je al betaalde. Van het terug te betalen bedrag worden de retourkosten (€ 22 voor een groot artikel) afgetrokken.

  • Als je met Visa betaalde, vind je het terugbetaalde bedrag op je volgende maandafrekening.
  • Als je via overschrijving betaalde, storten wij het bedrag binnen 2 weken terug.