Wat moet ik doen als ik een product ergens anders goedkoper vind?

DreamLand maakt een onderscheid tussen de prijzen in de winkel en de prijzen op de webshop.
• De prijzen van de artikelen in onze winkel worden alleen vergeleken met de prijzen van identieke artikelen beschikbaar in de winkels van concurrenten in dezelfde regio van België.
• De prijzen van de artikelen in onze webshop worden alleen vergeleken met de prijzen van identieke artikelen beschikbaar en leverbaar in België in concurrerende webshops en aangeboden door bedrijven die aan dezelfde regelgeving zijn onderworpen als Dreamland (om op vlak van BTW, taksen ed).

Onder ‘identieke product' verstaan we :

  • het gehele product, 100% tot in de details, identiek aan het product dat door DreamLand aangeboden wordt én
  • dat conform de geldende wet- en regelgeving op de Belgische markt gebracht én
  • dat verhandeld wordt met inbegrip van minstens dezelfde bijhorende diensten, waarborgen en geriefelijke servicevoorwaarden (*) als DreamLand deze aanbiedt

(*) Met dezelfde waarborgen en geriefelijke servicevoorwaarden bedoelen we: U koopt aan bij DreamLand, een betrouwbaar bedrijf met een onberispelijke reputatie, met

  • een touchpoint in België
  • een groot aantal winkelpunten
  • 500 tal afhaalpunten
  • hoge bereikbaarheid van de klantendienst
  • naast de wettelijke garantievoorwaarden, ook diverse commerciële garanties

en dat aangesloten is bij de ombudsman van de handel, voor eventuele klachten die we niet zelf kunnen oplossen;

Heb je vóór je aankoop ergens anders een lagere prijs gezien?
Meld het in je DreamLand-winkel of contacteer onze klantendienst op 02 363 56 56 om de lagere prijs te signaleren.

Heb je na je aankoop ergens anders een lagere prijs gezien?

Er zijn 4 mogelijkheden:

  1. Je kocht een artikel in een DreamLand-winkel en zag in een concurrerende winkel uit dezelfde streek een lagere prijs voor hetzelfde beschikbare artikel? Wij betalen je het verschil als de lagere prijs van de concurrent geldig was op het moment van je aankoop.
  2. Je hebt je artikel gereserveerd in de DreamLand-webshop en je hebt een lagere prijs gevonden voor hetzelfde artikel, op hetzelfde moment beschikbaar en leverbaar in België, in een concurrerende webshop? Wij betalen je het verschil terug als de lagere prijs van de concurrent geldig was op het moment van je reservatie.
  3. Je hebt je artikel gekocht in een DreamLand-winkel en je hebt een lagere prijs gezien voor hetzelfde artikel beschikbaar in een concurrerende webshop? Dat valt niet onder onze garantie. Wij betalen je het verschil niet terug.
  4. Je hebt je artikel gereserveerd in de DreamLand-webshop en je hebt een lagere prijs gevonden voor hetzelfde artikel in een concurrerende winkel? Dat valt niet onder onze garantie. Wij betalen je het verschil niet terug.

Klik hier voor meer info over onze laagste prijsgarantie.

Als de lagere prijs ergens anders al werd aangeboden op het moment van je aankoop bij DreamLand, kan je ons dat tot 30 dagen na je aankoop laten weten.
Dat kan door te bellen naar onze klantendienst op 02 363 56 56 of via dit formulier

Wij vergelijken altijd met totaalprijzen, service- en verzendkosten inbegrepen. We houden ook rekening met kortingen. Is een artikel goedkoper en beschikbaar bij een concurrent, dan betalen we je het verschil terug.

Opgelet: we houden voor de terugbetaling geen rekening:

  • met prijzen aangeboden naar aanleiding van falingen of solden, noch met prijzen aangeboden op openbare verkopen of veilingen;
  • door outlets of door bedrijven die malafide praktijken hanteren. Dergelijke prijsverschillen komen dus niet in aanmerking voor terugbetaling.