CASHBACK
Afbeelding van Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups from DreamLand
+ / - Ga met de muis over de afbeelding om te zoomen
Andere kijkhoeken
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Artikeldetail
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Vooraanzicht
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Rechterzijde
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Vooraanzicht
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Bovenaanzicht
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Afbeelding 1
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Afbeelding 3
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Afbeelding 2
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Afbeelding 4
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Artikeldetail
  • Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups-Artikeldetail
Andere kijkhoeken
      • Merk-Fisher-Price

    Fisher-Price Denken en Leren Co-de-Rups

    NEW SKU: 3518343
    € 35,75
    • Artikelnummer
      • 174179174179

    Bij aankoop van 2 Fisher-Price artikelen krijg je 50 % terugbetaald op je 2de artikel. Actie geldig van 7/12 t.e.m. 31/1/2017. De korting wordt berekend op het goedkoopste artikel. Vind hier je terugbetalingsformulier.

    Ga naar de site en claim je korting!

    Met Co-de-Rups van Fisher-Price kan je kind z'n eerste robot zelf personaliseren en coderen. Zo bepaalt ie waar ze naartoe gaat en wat ze doet.

    • Lange tekst troef 1-MK
      • Maak eindeloze combinaties met de 8 onderdelen.
    • Lange tekst troef 2-MK
      • Stimuleert logisch denken.
    • Lange tekst troef 3-MK
      • Met licht en geluid.
    Bijgevoegde bestanden(  1 - 1 van 1 )
    media

    Beschikbaarheid

    Op voorraad
    InStock
    In afhaalpunt vanaf 13/12/2016
    Thuis geleverd vanaf 13/12/2016
    € 35,75
    In winkelwagen

    Bepaal de volgorde van de verschillende onderdelen door ze in elkaar te schuiven met de USB-aansluitingen. Activeer je rups vervolgens met de startknop, zie hoe ze de codes van de onderdelen leest en dan op pad gaat. Elk stukje van de rups geeft een opdracht en bepaalt zo dus wat de rups doet. Heeft je kind het principe beet, dan kan je er een spelletje van maken: duid met de groene pijl aan van waar de rups moet vertrekken. Bepaal met de rode ster waar de rups moet aankomen. Nu moet je kind uitzoeken in welke volgorde de onderdelen van de rups moeten staan om van het begin naar het einde te geraken. Deze grappige rups helpt jouw kind dus bij de ontwikkeling van z'n logisch denken en z'n kritisch vermogen. 4 AA-batterijen niet inbegrepen.

    Specificaties

    • Leeftijd vanaf
      • 3 jaar
    • Merk
      • Fisher-PriceFisher-Price
    • Serie
      • Denken en leren
    • CE-markering
      • ja
    • Batterij info
      • 4 x AA niet inbegrepen